Tillbaka till det goda

Publicerat: 2012-02-01 Kl: 12:15:00 | I kategori: Allmänt



Testade blogspot för jag ville ha en helt ny fräsh blogg, men jag har insett att jag varken vill eller kan byta. Mina trogna läsare vill ha tillbaka mig hit, och det vill även jag.
Jag måste lära mig hantera antalet läsare bara, och i vissa fall inte skriva om det som ligger mig närmast hjärtat.

Idag fick jag veta att jag ska få en ny lägenhet, och jag tror inte ni förstår hur viktigt det är i mitt läkande.
Allt hemsk som hände i min lägenhet den 27 september.

Nu lämnar jag Nacksta lika fort som jag anlände, och flyttar mig närmare Haga, blir nedre Haga för min del.
Jag ser så fram emot flytten och en helt ny fräsh start för mig.


Dessutom har jag fått tid hos över läkaren den 20 oktober för en intervju och faställande av diagnosen, vilket också känns skönt, just nu är jag nästintill medicinfri, och det ska inte jag vara, men SSRI preparatet jag åt i nästan 5 år, ger mig noll, och alla läkare övernstämmer med det. Känns skönt att slippa Citalopramen.

Oj det händer så mycket runt mig, i mig och i mitt huvud så ni anar inte!




Sen vill jag säga en sak, en person som hävdar att psykiskt sjuka eller människor (yngre så som äldre) men psykisk ohälsa hävdar att dom är "knäppisar" som en liten fjortonåring, har ABSOLUT INGENTING i vården att göra, och absolut inte att jobba med äldre, då psykisk sjukdom eller ohälsa är stor.

BYT JOBB!





När man lär sig veta hur en människa samt sjukdom fungerar är man bildad nog att kunna arbeta med det.
Thats just a fact.





Slutar 16 men ska försöka sticka tidigare för hämtning på dagis, så det inte blir så sent.

Mer än så har jag inte att skriva just nu. :)



Må bäst kära ni! <3











Kommentarer
Postat av: Anonym

bra att du är tillbaka :) vad har hänt? :/

2012-02-01 @ 14:32:03
Postat av: Emma

Vad härligt med lägenheten !

2012-02-02 @ 11:35:29
URL: http://emmaasp.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad hände i september?

2012-02-03 @ 14:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback