Jag kärlek och musik.

Publicerat: 2011-09-25 Kl: 10:01:21 | I kategori: Allmänt



jag kärlek och musik går hand i hand. Kärlek till hat och alla andra känlsor.

Dags att kicka igång denna underbara söndag.
Igårkväll kom Jonas hit och hade myskväll med mig. Såg film och hade hemma-spa. Det var vi värd efter allt slit den sista tiden.

Idag kommer mor och far hit och hjälper mig med det absolut sista som finns att fixa. Allt är på plats utom köksstolar och lite fint tyg i Williams rum.

Detta känns så bra, så rätt. Jag står på egna fasta ben med fötterna på jorden.
Det enda som inte är ok behöver jag väl knapt skriva.

Jag saknar oss, även om vi jobbar på oss.

But I set fire to the rain.






Gotta go.
Puss mina fina!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback