dags att inse

Publicerat: 2011-09-14 Kl: 10:32:09 | I kategori: Allmänt

Det är färdiggråtet nu.
Det finns inget mer som jag kan göra eller säga
och inga mer tårar att fälla,
för att reparera det som en gång var ´jag och du´.

Alla denna tid med dig
och så många minnen,
de kommer sakta men säkert
gömma sig längst inne i mig.

Och alltefter att tiden går
så kommer allt med dig, långsamt glömmas bort.
Nya erfarenheter och en annan lycka
kommer förhoppningsvis att läka alla sår.

En del av mitt hjärta
kommer alltid ha en plats för dig.
Det som ryms där är det vi en gång hade
och för mig kommer denna del innebära smärta

Men förstår du?
Att även om 'jag och du' är över
och det kommer att vara svårt...

så är det färdiggråtet nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback