En riktig myskväll!

Publicerat: 2011-10-27 Kl: 21:30:18 | I kategori: Allmänt

Idag har jag och J uträttat lite ärenden. Va förbi Hampus och bästa Linda och hämtade 4 stolar jag fick av dem, tusen tack. Dom blev såå fina här hemma!
Efter det åt vi god lunch på stan och innan vi hämtade kidsen blev det lite mathandling..

Hemma var det full rulle! Jonas stannade på middag, men sen har jag och älsklingarna haft ensam mys!
William somnade på soffan med täcke och kudde när jag nattade lusen. :)
Bar in honom till sängen och sen 20 sover båda sött!
Snart dags för sängen för mig med.

I morgon em åker vi till barnens mommo i moffa. William bestämde det ikväll ;)


Livet rullar på skönt nu.
Jag är nästan hel igen. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vilken underbar dag, toppe dag!:):) ja låter verkligen som att du har kommit tillbaka igen och är positiv och livet rullar på och att du orkar med dig själv igen...är jääääätte roligt å härligt att höra!:):) som sagt i mitt förra inlägg jääääääätte kul att du har börjat blogga igen!:D:D saknar dig å barnen var längesen nu, hoppas vi kan ses snart!:) massa kraaaamar till er:)<3

2011-10-27 @ 22:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback