Så less och ledsen!

Publicerat: 2011-11-23 Kl: 14:57:56 | I kategori: Allmänt

 

 

Det finns inte ord som räcker till hur ledsen jag varit sista tiden. Tomma rykten, elaka ord och människor som tror dom vet hur sanningen ser ut. Det är så hemskt illa!

Varför vill man en annan människa såå ont? Varför vill man kasta dom ännu längre ned?

Besvikelsen är stor men sorgen större. Jag är såå arg!

Det här är en blogg, jag KAN inte skriva vad som hänt mig, jag KAN inte blotta mig själv då.

Men jag vet ju att ni är såå många som läser här och får höra saker hos den andra, som är helt jävla fel.

Hon pratar bredvid mun, om och om igen. Hon har ingen aning om vilken värld hon faktiskt lever i, inte den hon tror iaf.

 

 

 

 

Puh!

 


Andas, reboot!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår hur jobbigt du har de Anna, jag finns alltid här för dig!:)<3 ja de är jääätte synd att du ite kan skriva ut sånt i bloggen:( men som du säger är sant de ärinte så bra för är många som läser så blir mycket åsikter då och många som lägger sig i ditt liv och tror du dem vet fast dem inte vet hur ditt liv och vardag ser ut!:(:(:/:/ Kramar

2011-11-23 @ 17:57:19
Postat av: Anonym

Fortsätt stå på dig, vara sååå stark som du är å kämpa på! du klarar de!!:)

2011-11-23 @ 20:35:27
Postat av: J

anna, var stark, du klarar detta. molnen kommer skingras såsmåningom. det kommer att vända till det bättre, det gör det alltid.

2011-11-24 @ 10:20:16
Postat av: Jennie & Grodorna

Skickar styrkekramar.

Alla säger åt mig att man måste ibland nå botten för att sedan kunna komma upp igen. Tyvärr så verkar det hända oss båda allt för ofta.



Kämpa vidare & hoppas att du har bra stöd runt om dig. Kram

2011-11-24 @ 14:46:25
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja tyvärr är det så :/ man vet inte vad som är sanning eller inte:( speciellt när man bara hör ena sidan:(

2011-11-24 @ 17:05:58
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem???:/:/:( E/ R??? kraaamar

2011-11-24 @ 23:17:29
Postat av: Jennie & Grodorna

Kom & var ledsen med oss.... vet inte vem som trampar på oss faktiskt, men vet hur det känns att vara på botten ;(

2011-11-27 @ 20:23:31
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback