Where things happens

Publicerat: 2011-05-19 Kl: 11:57:41 | I kategori: Allmänt



oj nu var det några dagar sedan sist, har haft fullt upp, dagarna långa!
Igår for mina älskade bebisar till sin pappa, dom är just nu påväg till Luleå för att fira gammelfarmor som fyller 85 år. Dom kommer få det toppen mysigt där uppe bland alla släktingar som dom alltför sällan träffar.

Jag är dock barnvakt åt min gamla hund Alba, så lite sällskap har jag allt. <3
Idag börjar jag inte förren 13 så på förmiddagen har jag & Jonas hunnit ut till Birsta och handlat lite tapeter, för nu ska vi göra iordning hallen. ÄNTLIGEN!

Idag kommer även Benjamin hit, ska bli riktigt mysigt! Så fruktansvärt tomt utan dessa underbara barnskratt.
Och Jonas mamma kommer också, så vi ska ha lite mysmiddag ikväll är det tänkt, en torsdag till ära!

I morgon ska jag bege mig ut till mor och far, för min farmor o farfar kommer upp på besök från Gävle.
Farmor blev såå ledsen när hon fick veta att barnen är borta i helgen..:( Och jag kan säga att det gör riktigt ont i mitt hjärta att hon intye får träffa mina änglar..
Men men..ibland blir det "dubbelbokningar" och inte mycket att göra åt..




Dessa dagar har varit extra känsliga för mig. Jag har saknat barnen mer än vanligt (och då gör det VERKLIGEN ont..) Jag tänker på dom 24 timmar om dygnet, VARJE minut..
Det händer så himla mycket med dom och det känns som jag missar på tok för mycket!



Nu fick jag lite bråttom.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback