Sista maj.

Publicerat: 2011-05-31 Kl: 17:54:14 | I kategori: Allmänt



Just nu sitter Wille och kollar på ducktales, vad heter det på svenska föresten? Ska strax tappa upp lite badvattnet för lillkillen är trött ikväll.. Förut när vi satt vid middagsbordet och Line härjade som mest, tittade Wille på mig och sa "Mamma, vi kan väl sova tidigt ikväll?"

Usch, det är jobbigt när dom små liven inte är riktigt friska. Spelar ingen roll vad det är för fel. Som mamma o pappa vill man alltid att sina älsklingar ska må bra, bäst!

Vi får se hur dagen ser ut i morgon, beror på hur småttingarna mår. Line är lite dålig i sina rör för tillfället, men medicinen hjälper någorlunda.


Just i denna stund sitter William bredvid mig här i soffan och mumsar på riskakor. Han är är så söt, han ger mig varannan tugga. :)



På återseende mina fina!





Så här kan det se ut då Anna är på landet







Och här har ni en gammal bild med Linelusen i magen. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback