another day.

Publicerat: 2011-05-15 Kl: 17:40:34 | I kategori: Allmänt



Ska börja som alla andra, och klaga på vädret!
Vad är det frågan om, nu räcker det med regn och rusk. Ge oss sol och varma vindar!

Helgen har susat förbi.
Ifredagskväll blev jag bjuden till systrarna Karlström för lite vin och mys, det uppskattades enormt efter en dag med massa bråk och disskusioner.

och Igår tog jag och älsklingen en spontan dag på Södra berget och njöt av härligt spa och god buffe. Man måste ta hand om varandra och sig själv. Det är något jag lärt mig i varje fall. Om man som person inte mår bra, mår inte heller dom runtomkring en bra. Så unna er lite lyx!

Efter det for vi till The Lundgrens och fixade smarrig 3 rätters. MUMS! Toppen över I:et är alltid Lindas efterrätter. i love them. Jag såg ut som jag var gravid i 5:e månaden när vi for därifrån sent igårkväll.

Idag har jag inte gjort nånting alls, faktiskt. Usch.
Ska strax dra och handla lite till middagen, idag blir det baconlindad kycklingfilé med svamprisotto, Kaaaan bli rätt smarrigt det med? ;)


Och ikväll ska jag & Sara ta oss en liten svängom på stan. Tänkte åka ner på Olearys och dricka lite gott och umgås och se lite hockey. Det ser jag fram emot.







I morgon är det back to school som gäller, delade känslor om det. Ska bli kul att träffa alla igen men jag saknar redan Neonatalen. :(

Efter skolan kommer kidsen sen är det full rulle hela veckan lång och ett himla pusslande för att få ihop allt. Men så är livet. :)



Här kommer lite söta bilder på änglarna.


Söta linelusen!


Lägg märke till willes toffs också ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha vad gullig du är:)

2011-05-17 @ 23:10:37
URL: http://belleadore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback