back on track!

Publicerat: 2011-03-28 Kl: 15:36:26 | I kategori: Allmänt


Tillbaka från en helg i skogen. Eller rättare sagt igår kom vi hem.
Dock blev inte helgen så toppen som jag hade hoppats på, min mens är ett helvete pga denna spiral.
Blöder som en gris och har kramper som få, så jag har legat till sängs mestadels och knaprat smärtstillande. KUL!

Hur som, det var mysigt att bara komma ifrån allt för en stund.

Igår kväll hade vi middagsbjudning hemma i Bosvedjan. En vännina till mig och en vän till Jonas håller på flörtas lite, så då passade en 3-rättersmiddag fint! Jag och vänninan satt och drack lite rödtjut och myssurra medans männen kockade smarrig mat. Mycket trevligt!! Tack min fina vän för sällskapet!

I morse åkte jag och kidsen ut till m&p. Och idag kom Jenny,Oliver och Maximilian ut hit och umgicks med oss. MYCKET uppskattat från oss alla!! Jag förstår inte varför vi ses så sällan. Tråkigt, men vi får ändra på det?
Oliver och William leker bättre o bättre ju äldre dom blir, så kul att se. Maxi hade blivit ENORM sen sist jag såg honom, lillhjärtat!! Line vart fascinerad av honom. Fniss!

Just i denna stund sitter W och myser i soffan och ser en film. Jag har nyss diskat och plockat undan lite och Line sover eftermiddagsluren. Blir en lugn eftermiddag, Wille vill ha stuvade mackisar till middag säger han, så då får han väl det då!

I morgon är det skola 08:30-16:00 sen hämtar jag kidsen igen och har dom till
Onsdag kväll.
Torsdag har jag skola 13:00-16:00.
Fredag tänkte jag ha en ANNA dag.
Lördag fyller min Prinsessa 1 år, men den dagen är hon hos sin pappa och blir firad.
Jag passar då på att fira min brorson Oliver som är född samma dag som Line, Så dit åker jag,Jonas & Benji sen hämtar jag mina kids på Söndag morgon och DÅ ska Linelusen firas! :)

Nu ska jag mysa med Wille.
Ha en fin Måndag!!



 




Tack för idag Jenny! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Verkar vara mycket strul med spiral... eller?

2011-03-30 @ 20:34:05
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback