Toppen dagar!

Publicerat: 2011-07-09 Kl: 21:11:52 | I kategori: Allmänt



Trots att det har varit en tuff tid som satt sina spår så börjar det nu vända, ordentligt!
Har haft toppen dagar. Sol och bad och familjen nära.
Först nån dag hos min m&p med utebus och mys med barnen, nu är dom dock hos sin pappa och jag håller på sakna ihjäl mig efter dem. Men jag har min fina Jonas och han har Benjamin så vi myser för fulla muggar.
Just nu befinner vi oss i Holm, idag har vi solat och badat, åkt båt till Hawaii och grillat god mat.
Vi "laddar upp och laddar om" och nu ska det bli bättre tider, mindre bråk och mer harmoni, hoppas vi. =]

I morgon är planen att bara mysa och ta hand om varandra, för hur det än är, familjen ÄR viktigast och snart är mina bebisar hos mig igen.

Jo, har glömt och berätta att vi var på Furuvik. Jag,Wlliam,Line,Jonas,Benjamin,Linda,Hampus,Elliot,gammelmormor och kalle och farmor Karin. Herre gud vad vi hade fullt upp kan jag säga, men ÅH så barnen tyckte om det!!! Underbart!


Bjuder på lite härliga bilder i brist på annat!



Puss älskling!


Wille på en traktortur i Våle.


Jag och bästa Benji leker tittut!


Jag,W och Lusen på Furuvik. Happy Mamma!


Far och son myser en kväll i Vike!


Kvällsmys på bryggan :)


Puss älskling!!!


Världens vackraste tös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback