Oss och vi och allt det nya.

Publicerat: 2011-01-31 Kl: 16:01:06 | I kategori: Allmänt



Ni som läst min tidigare vet att jag nyss har separerat från barnens pappa.
Och ni vet kanske också att det finns en ny kärlek i mitt liv, han heter Jonas.

Jag förstår att ni har frågor och funderingar, jag har fått en hel drös.
Men ni kanske förstår att det är ett känsligt ämne?

Det räcker därför med att säga att IDAG är jag lycklig. Idag mår jag bra och älskar varje sekund av dygnet.
Jag är kär och galen och andas med lätthet.

Jag kan också utan tvekan, trots att allt är så nytt, säga att detta är mitt livs kärlek.
Allt har fallit på plats. Mitt pussel är helt och jag är så hel.

Jag dyrkar jorden Jonas går på, och han gör mig lycklig bara genom att finnas till!
Jag älskar allt hans äger och gör, jag älskar sättet han går på.
Han får mig att skratta, som någon aldrig tidigare fått, och jag är så lycklig att han känner detsamma!



Robban och Jag har barnen ca var 3:e dag eftersom Line fortfarande är så liten. Vi tycker 1 vecka blir lite för länge. Och när jag har barnen bor jag hos min M&P där dom känner sig trygga och när jag inte har barnen bor jag med Jonas.

 

Livet har äntligen fallit på plats.

Allt känns rätt och jag är lycklig!!

 

Kommentarer
Postat av: Elina

härligt att se dig lycklig! får även andra att må bra! :)

2011-02-01 @ 04:15:53
Postat av: Cattis

Låter tipptopp!

2011-02-01 @ 11:14:15
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Jossan

Det här inlägget fick mig att rysa i hela kroppen =D

Det märks verkligen i ditt sätt att skriva att du är lycklig och mår bra, så härligt att läsa =)

2011-02-02 @ 17:39:42
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback