Kul att ni är så många som vill läsa! Känn...

Publicerat: 2011-01-31 Kl: 14:35:56 | I kategori: Allmänt

img_2648 (MMS)

Kul att ni är så många som vill läsa! Känns mycket bättre och lättare art ventilera och skriva när jag vet vilka som läser! Idag blev det en snabbis på skolan och sen hämtade jag änglarna runt 13. Det är verkligen full rulle i mitt liv, men jag mår SÅ bra! På 4 veckor har jag gått från 44kg till idag då jag väger strax över 49! Nöjd och glad Anna med andra ord! Barnen utvecklas och mår bra! Line tog sina första egna steg i går och Wille pratar hur bra som helst! Uppdaterar senare. Love!

Kommentarer
Postat av: Carro

Måste bara säga, Vilken finbild :)

2011-02-09 @ 07:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback