TGIF!

Publicerat: 2011-02-18 Kl: 14:33:24 | I kategori: Allmänt

Välkommen underbara helg!
Som jag har längtat.

Natten i natt var tuff. Jag är inte riktigt kry och William är inne i någon fas. Det vore ju konstigt om det inte kom någon som helst reaktion från den lilla mannen. Han kom liksom aldrig till ro. Ville verkligen inte sova och ville bara mysa med mig. Lillhjärtat. Så idag var och är både han & jag väldigt trötta i ögonen.

Som sagt, helgen är mycket välkommen.
I helgen är barnen hos R, men det kommer vara livat runtom mig ändå, för Jonas har Benji den här helgen. Skönt, det är så tomt utan barnskratt runtom sig.
Så vi satsar på en riktig myshelg med massa bus och förhoppningsvis är vi ALLA friska!

På söndag ska vi ha mysmiddag här i Bosvedjan och både J´s mamma och mina föräldrar kommer och joinar oss.
Det ser vi fram emot!

Nu sitter jag bara och inväntar klockan i stort sett, så vi ska åka och handla. Ska se till att vara i Birsta till 15:30. Och jag som är så nojig över tider och ALLTID kommer fööör tidigt tänkte försöka se till så jag slipper frysa rumpan i väntan på J.

Nej nu önskar jag er en underbar mysig Februarihelg!
Älska!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback