Så svårt och hårt.

Publicerat: 2011-02-16 Kl: 11:18:59 | I kategori: Allmänt



Känner för att skriva av mig lite, så tack gud att ni inte är 1300pers i veckan längre som läser.
Denna blogg har blivit och kommer bli en personlig blogg där jag kan sortera,iventera och filtrera i mina tankar.

Denna morgon började underbart och jag såg fram emot denna dag, just för att jag ska få rå om William.

Men så ringer R och helvetet bryter lös. Det sista jag vill är att bråka, och tro mig, så lugn som jag varit genom  denna separation har jag nog aldrig varit, och jag är själv förvånad. Jag har haft respekt och försökt låta hans ilska rinna av sig på mig. Jag har låtit honom skrika åt mig för han "behöver" det.
Men nu börjar det ta ut sin rätt. Jag orkar inte höra hur dålig jag är längre.
Det blir som ett dåligt mantra

"- Du kan fan ingenting Anna. Du är ju bara blåst. Jag kämpar, vad gör du? Dumma jävla ****"

idag nådde det botten. Jag blev så innihelvete ledsen.

Att vara separerad är fan inte lätt. "Den här skiten får du skylla dig själv för anna".
Men är man 32 år måste man kunna hantera jobbiga saker och försöka göra det bästa, för barnen.



När fan ska detta sluta..

Kommentarer
Postat av: ida

kan ju säga att jag känner igen mig från när jag flyttade från robin :/ det är inte roligt, hoppas det blir bättre snart :) <3

2011-02-16 @ 13:54:29
URL: http://idaahansson.blogg.se/
Postat av: p

Känner igen det där :(

2011-02-16 @ 14:48:37
URL: http://pumzan.blogg.se/
Postat av: Erika

Våga sätt ned foten Anna, du ska inte behöva ta skit för att du valde att gå en annan väg. Visst kan han vara arg men det ska inte behöva gå ut över dig och du ska aldrig tro att han "behöver" det. Oavsett om han gör det eller ej så är det galet att låta det gå ut över dig men oftast blir det nog så för att det är den lättaste vägen.



Stå på dig och visa att man inte kan trampa på dig hur som helst!

2011-02-16 @ 22:14:57
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: Anonym

Fy fan stå på dig gumman!! Min värsta mardröm är att det ska bli så :/ Han ska INTE göra så mot dig!! Puss <3

2011-02-17 @ 00:43:41
Postat av: Ewe

Det var min kommentar, :p

2011-02-17 @ 00:45:09
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: Ella

stå på gumman... u r doing the right thing for both u and u babies....u r amazing just the way u are..

2011-03-03 @ 21:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback