Måndag och ny vecka

Publicerat: 2011-02-14 Kl: 08:51:07 | I kategori: Allmänt



Hallå allesammans!
Blev ett litet uppehåll här i bloggen på några dagar som ni märkt. Lilla lusen blev jätte sjuk och har legat inlagt på avd44 några dagar och blivit behandlad för lunginflammation. Nu kommer även en mindre utredning om astma starta verkar det som. Suck! Stackars flicka! Hon fick med sig astma medicin hem och vi får se hur det kommer funka?

Inatt har William haft sovpremiär här hos Jonas. Det gick toppen! Han myste massa i gårkväll och har sovit hela natten utan att vakna. Vilken lättnad!

Nu ska R ha barnen några dagar och han kommer och hämtar William om någon timme. Då ska jag kasta mig ner i böckernas värld och plugga lite, eftersom jag inte gjort det på flera dagar, av goda skäl!

Efter det tänkte jag bara mysa med älsklingen och njuta av vår första alla hjärtans dag tillsammans.
Tänk vad underbart att få vara så här nykär och lycklig en sån fin dag? Fast, jag är nog mer en sån som uppskattar vanliga dagar mer, den vanliga vardagen!
Jag älskar allt sånt med jonas. Att diska, att laga mat. Att se honom pyssla och dona här hemma gör mitt hjärta alldeles varmt och jag känner att jag alltid vill städa med honom, jag vill ALLTID storhandla med honom. <3


Vad sker resten av veckan då?
Skola Tisdag & Torsdag, däremellan ska jag försöka träna,plugga och umgås med nära. Sara kommer till Sundsvall så jag hoppas få lite tid med henne också?


Nu ska jag gå och köra lite traktor med min son.


Puss från mig!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh vad härligt att känna så!! Man glömmer lätt bort den känslan när man varit tillsammans i 11 år, då går liksom allting på rutin. Måste bli bättre på att uppskatta vardagen och inte ta förgivet.

Kram

2011-02-14 @ 10:27:09
URL: http://annamatildas.blogg.se/
Postat av: mli

Sorry att jag ej hann stanna och surra idag, hade bråttom att slänga i mig hamburgaren innan jag skulle börja jobba ;D Hoppas ni hade en mysig lunch iaf, det såg ni ut att ha :)



Superfin i lockigt, som alltid!

2011-02-14 @ 22:33:57
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback