Livet & kärleken.

Publicerat: 2011-02-10 Kl: 10:47:05 | I kategori: Allmänt



Idag vaknade jag med en härlig känsla i min kropp.
Jag känner mig så lyckligt lottad!
Jag har 2 fantastiska barn som mår gott och utvecklas precis som dem ska. Dom är friska och har en mamma och en pappa som älskar dem.

Jag har funnit den stora kärleken och allt vad det innebär.
För några år sedan hade jag tänkt "Jaha, när ska detta ta slut då?"
Men nu är jag några erfarenheter rikare och IDAG kan jag njuta av lyckan och hur den smakar utan att tro att det ska försvinna. Jag förtjänar detta!
Jonas förtjänar detta!
Mina barn förtjänar detta!

Vi måste börja fokusera på vad som faktiskt är viktigt här i livet!
Är det att hålla fasade vacker eller att faktiskt kunna skratta och vara lycklig?

Vi ska inte grubbla över småsaker och fastna i det negativa.
Försök se ljusare, se framåt, se möjligheterna!

Sätt dig själv HÖGT. Sattsa om det behövs. Nöjd dig inte med det lilla.
Du lever bara en gång. Se till att leva lycklig!

Le, skratta och njut!!


Mina ord för dagen.
Fånga dagen, Fånga allt som gör just DIG lycklig!




All kärlek till Jonas, min bästa vän och min prins.

All kärlek till William, Min son och förstfödde, min vackra!

All kärlek till Line, Min efterlängtade dotter. Min ögonsten och lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback