I am alive!

Publicerat: 2011-02-23 Kl: 14:24:47 | I kategori: Allmänt



Tja bloggen!


Efter ett dygn hos min kära mor och far, med all inclusive så mår jag nu mycket bättre. Mamma for fram här igår och skala apelsiner och pysslade om mig och serverade mig c-vitamin soppa som en toka! Vad skulle jag ta mig till utan hon? Fast pappas kommentarer från andra sidan soffan så som "Stackars lilla flicka" gav mig också mycket energi! :)

Inatt sov jag riktigt hyffsat också, och det bidrog nog en hel del till mitt tillfrisknande. Sömn är en viktig medicin.
Så idag har jag gjort liiiite nytta. Betalat räkningar, snackat med CSN (som jävlas med mig..)

Så nu sitter jag och sippar på en kopp kaffe och ska snart ta mig en varm dusch och fräsha till mig lite. Ser ut som en ..ja finns inte ord för det just nu. Känner mig INTE på topp när jag ser mig i spegeln.
Sitter också och kikar på lite vårkläder, och får SÅÅN vår inspiration. GE MIG VÅR NU!
Tänk vad underbart att få glida omkring i fräsha chinos, linne, stickad kofta, solbrillor,vårhår och fräknar!
Shit vad underbart. Jag till o med längtar efter mina fräknar! Då är det illa!

Sitter även och saknar en massa. Min man, min son och min dotter.
Mannen kommer och hämtar mig om någon timme, men barnen får jag längta mer efter.. :(
Men i helgen ska dom vara hos mig, då borde jag vara heeelt frisk! Som jag längtar efter dom.

Ja och jag som skulle ha vin och tuekväll med Jessica på Fredag, det går ju verkligen inte. Vågar inte utsätta min kropp för sådant nu när jag varit så himla dålig.Så det får vi minsan boka om gumman!!




Vad har jag mer att berätta då?
Jo, denna ska jag unna mig, SÅ fort jag är så frisk så jag kan besöka birsta city!


Kommer bli niiiice!



och eftersom jag längtar efter vår, så bjuder jag på denna bild från förra våren.


Puss!
Kommentarer
Postat av: Erika

Riktigt snygg! Du gör helt rätt i att unna dig den :)

2011-02-24 @ 19:17:14
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback