Go kväll!

Publicerat: 2011-02-02 Kl: 19:25:21 | I kategori: Allmänt



Oj vilken lugn och skön dag detta har varit.

Mamma och jag satt i soffan när det plötsligt slog oss, vi har inte haft, en enda dag, bara hon och jag tillsammans sen William föddes. Så detta var i rättan tid kan man väl säga?

Vi har inte gjort något speciellt alls. På förmiddagen åt vi god lunch tillsammans sen slog vi oss ned i soffan och såg en Beck-film. Min mamma är nämligen sjukskriven just nu för hon ramlade illa förra veckan och hennes knä är lika stor som en fotboll och hon går på kryckor. Så jag bestämde mig för att göra henne lite glad genom att fixa hennes hår, som hon länge velat. Och hon blev så tjusig!

Efter middagen var jag trött i både kropp o knopp, allt detta runtomkring + skolan och allt arbete har satt sina spår, så jag somnade och sov 1 timme och nu har jag precis skrivit klart min examinationsuppgift inom medicinsk grundkurs. Känns bra!

Sover här i natt, vill inte riskera att smitta Jonas lilla Benji med min magsjuka.
Så i morgon planerar jag en sovmorgon sen blir det en heldag i plugget med allt vad det innebär!
Sen spenderar jag dagarna hos Jonas tills på Lördag då jag har barnen..Behöver jag säga att jag längtar så otroligt tills dess?? Åååh! Mina bebisar.


Nääe nu ska jag fika lite med mor och far sen blir det ett samtal till prinsen.


Må bäst mina kära!
Kommentarer
Postat av: mli

Åh, har Jonas också barn? :)

2011-02-03 @ 21:17:38
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback