everywhere.

Publicerat: 2011-02-27 Kl: 22:43:14 | I kategori: Allmänt



Så många gånger som jag sett mig om.
Så många gånger som jag känt mig för, en gång för mycket.


Jag är så fruktansvärt glad för att jag denna gång bara lät mig känna.
Och inte bara tänka resonabla tankar. Inte bara vara så jävla ordentlig.
Inte vara så jävla duktig, som jag behövde vara, vilket jag verkligen trodde att jag var tvungen
att vara för att jag var ung mamma.

Jag förtjänar att vara lycklig.
Jag ska inte vara olycklig för att jag valde att skaffa det bästa va världen tidigt.


Många ser det säkert som en last att vara mamma, eller att ha barn.
Medans jag ser det som ett otroligt privilegium. Dom har fått mig att faktiskt öppna ögonen.
Jag är en otrolig människa. En människa som kan få något att andas och leva. Ja fan, Jag kan flytta berg.
Jag har gått igenom den största smärtan en männsika kan någonsin genomgå, jag har fött fram 2 liv (!!)
Hör ni hur mäktig den tanken är?

Så alla ni flickor, kvinnor där ute.
Ta åt er. Inse hur mäktig nu är och hur underbar ni faktiskt är.
Underskatta inte er själv.






Jag har fått jätte många mail sen jag gick ut med att jag separerat från R.
Jätte många av er undrar vart jag får min styrka ifrån och hur jag tog mig makten att styra själv?
Sen ett tag tillbaka har det varit en självklarhet från på mig själv och att  AGERA från MITT bästa.
DU kan inte bli lycklig genom att göra andra nöjda eller leva efter en visa.

Du måste leva livet efter din egen visa och sjunga därefter.

Jag sjunger mina ljuvaste toner just nu och jag ler för varje andetag.



För några år sedan minns jag att jag skrev


"Jag kippar efte andan, inga ljud når ut och jag skriker i förtvivlan..
Jag skulle skrika hela koranen åt dig, du skulle ändå inte förstå..


Jag står här på knä och ber i min förtvivlan, hör mig, se mig!

Jag sätter mig på huk och känner kramperna ta mig..
ser röken darrandes..liksom luften ur dig och mig..stiga..fly bort från oss..

Jag ser dig och skriker..

Men du ser mig inte.."


Jag önskar jag hade haft samma inre kraft DÅ som NU.






LEV som du LÄR!!



Sen är det en stjärna i kanten att jag har en STJÄRNA som alltid finns där, i grått och svart och rött.
En stjärna som alltid brinner för mig, som kvinna och människa.
En MAN som uppskattar alla mina sidor och ger mig cred för allt, Jonas.

Jonas du brinner som den vackraste stjärnan för mig.
Jag är så otroligt glad och rik som funnit dig och har dig vid min sida.
Du älskar även mina mörka sidor, du ser det absolut bästa hos mig.

Jag älskar DIG.


Kan det sägas bättre?
Jag längtar efter att bli din, helt och hållet.







LoVe!
Kommentarer
Postat av: Jossan

Du är en fantastisk kvinna!

Jag beundrar dig och sitter nu med tårar i ögonen...

Trots att jag inte i min vildaste fantasi kan tänka mig vad du gått igenom förundras jag över vilken enorm styrka du besitter, ta vara på den och utnyttja den till max, inget kan stoppa dig!



Ta hand om dig och barnen, lev livet och njut av att vara lycklig =D

2011-02-28 @ 08:14:44
URL: http://jossanwilhelm.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback