En söndag i mitt liv.

Publicerat: 2011-02-06 Kl: 19:46:49 | I kategori: Allmänt


Dagen började 05:15, då ville Line inte sova mer.
Myste i sängen och drack lelle. Wille sov inne i sovrummet hos mormor och sov ända till 07:45.

Sen har vi busat, HELA dagen. Det har varit så underbart att se William busa och leka för fullt. Jag känner att jag tar vara på tiden med barnen mycket mer nu och njuter av varje sekund med dom. Jag älskar verkligen mitt liv som mamma. Dom är allt jag någonsing önskat och drömt om, och det kommer blir så jäkla underbart att följa deras utveckling och framsteg. <3

I morgon är det måndag och jag är ledig. Jonas kommer ut i morgon bitti sen har vi en heldag här ute med jäääätte mycket bus. DET ser vi fram emot!


Just i denna stuns vägrar min son att sova, han vill BARA köra tåg med mormor. BARA!
Får se när jag får honom i säng? Solsidan börjar ju snart också. Det får man INTE missa!!

Tips på snygga tapeter, någon?!



Puss!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Välling och mys i sängen är den perfekta starten på dagen =)

2011-02-07 @ 11:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback