Cancer och gospussar!

Publicerat: 2011-02-16 Kl: 09:58:31 | I kategori: Allmänt



Lite udda rublik kanske, men den står för vad min dag kommer innebära.

Inom plugget, cancer. Mindre roligt att läsa om men så givande. Då menar jag kanske inte själva anatomin och allt kring det. Utan mer om palliativ vård och hur livet är och vad som finns att göra för en människa som går mot livets slut. Att ta hand om och vårda. Mycket viktigt!

Gospussar hoppas jag att jag får av min vackra och underbara son idag, ska hämta honom på dagis sen följer han med ut till m&p. Linelusen får vara hos pappsen tills hon är bättre, ute hos mamma o pappa finns massa katter som kan reta lungorna. Alba ska få ett nytt hem också.

Ska bli skönt att bara rå om William faktiskt. Bara mysa och leka hans lekar, sitta och lyssna på han när han berättar om allt roligt. Han börjar bli riktigt stor min son och det märks så tydligt när man inte träffas varje dag.


Uppskatta livet, det är för fantastiskt för att låta bli!


Sen måste jag ge cred till min älskade Jonas.
Vilken man!
Tack för en fantastisk Alla hjärtans dag.
Du får mig att gråta av lycka. Du gör mig hel & varm.


Skriver mer senare mina vänner.

Puss från min!
Kommentarer
Postat av: carro

Du skulle nästan kunna skriva en bok anna :) gillar att läsa din blogg =)

2011-02-16 @ 20:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback