I got You

Publicerat: 2011-04-10 Kl: 21:32:46 | I kategori: Allmänt



Nu ska jag låta mina tankar och känslor till Jonas ta form av ord.


Har ni hört låten I Got You med Leona Lewis? Om ni inte har det, så begär jag nästan av er att ni ska sätta er ned och lyssna på låten och texten. För jag tycker den förmedlar känslan man har i sig och skulle slåss vilt för om man är förälskad och älskar en annan människa gränslöst.

För jag vet att jag skulle gå till världens ände för Jonas.
Jag skulle slåss med livet som insatts för honom. Jag skulle gå hungrig i månader, vara sömnlös, om det var det som krävdes. Jag skulle göra vad som helst för den mannen.

Jag älskar oss så otroligt för att han får mitt hjärta att klappa i otakt när jag ser honom, men när jag har honom i famnen slår våra hjärtan som i en symfoni.
Jag älskar hur han får mig att skratta, från maggropen och det sköna pirret som infinner sig.

Jag älskar hur han ser på mig och hur han tar ett fast tag om min höft när jag är osäker.
Jag älskar hur trygg jag känner mig i hans famn, trots att hot finns på nära håll.

Jag älskar att när vi bråkar kan vi inte ens hålla oss ifrån att skratta.


Jag älskar att sitta ned på en stol och iakta honom laga mat, med glädje i ansikte, för han gör det för OSS.

Jag älskar hur varken han eller jag kan somna, om han inte håller mig i handen eller på rumpan.
Jag älskar också våra sångstunder innan vi ska somna.

Jag älskar att få uppleva mina mornar med honom, hur han så ofta kommer och väcker mig med en puss på pannan och säger att "Älskling, jag har lagat frukost" och får se ett bord uppdukat, ljus tända och kaffet kokat.


Ja, så här kan jag hålla på i timmar.
Men jag ska inte. För jag orkar inte. Det finns för mycket jag älskar hos honom.


Han är min Ängel, Min räddande ängel.
Jag vill leva med honom, tills jag tar mitt sista andetag.
Jag vill alltid vara hans "älsklings anna"


Jonas, Du anar inte hur mycket du verkligen betyder. Ord räcker verkligen inte till, men nu har jag gjort ett försök.

Jag älskar dig, oss, Familjen annorlunda.


Kommentarer
Postat av: Linda

Heej Anna! Härligt att läsa omd in kärlek o känslor! Du verkar ha hittat en riktig prins!

2011-04-11 @ 07:50:01
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback