Hej hopp bloggen! Några dagar sen sist. Me...

Publicerat: 2011-04-14 Kl: 15:36:36 | I kategori: Allmänt

img_2224 (MMS)

Hej hopp bloggen! Några dagar sen sist. Men hurrni, nu är det väl ändå vår ute? Gud vilken underbar dag detta har varit, trots att jag flängt omkring hela dagen. Började morgonen med en tidig prommis i solen vid 8 tiden.  Sen vid 12 följde jag en kär vän på ett AA-möte nere på stan och strax efter 13 hade jag möte med min lärare! Hann även fota mitt "kort" inför APLn. Nu sitter jag utanför Avd 45 Neonatal och väntar på avd chefen.. Ikväll blir det lugna puckar och film hos en vän till J.  Må bäst alla underbara. Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad spännande att vara på neonatal. Hur länge ska du ha praktik?

2011-04-14 @ 22:04:08
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback