Falla fritt.

Publicerat: 2011-04-03 Kl: 21:10:59 | I kategori: Allmänt



Senaste dagarna har varit upp o ner. Svart o vitt.
Hos mig finns (tyvärr) sällan grå-zoner.
Jag jobbar varje stund med detta med det är inte alltid det går den väg jag vill.

Men idag har varit extra tung. Jag har fått jobbat med mitt tänk hela tiden. När jag minst anar det så är tankarna någon annanstans och jag är påväg ner i spiralen. I hate this.
Och det värsta av allt är att jag inte delar med mig av detta till mina nära?
Istället skriver jag det här?
Men så är jag, jag kan fan inte prata om sånna här saker.

Hela dagen i dag har jag haft ena hjärnhalvan på detta. Varje sekund har varit tuff, varje timme en kamp.


Jag vet inte vad detta beror på. Jag vet inte om det är årstiden som gör mig extra känslig?
Har allt kommit ikapp mig? Är medicindosen inte tillräckligt hög?

Ikväll fick jag för första gången på evigheter känna smaken av ångest.
Jag ville bara slita ut hjärta och lungor och stampa på dem.



Fan.



Jag mår ju innerst inne jätte bra?

Jag är upp över öronen förälskad. Jag har 2 underbara barn, ett underbart bonusbarn.

Underbara föräldrar som hjälper mig i vått o tårtt.

 

Kanske är jag bara i en extremt känslig period.

 

 

 

God knows.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du är stark gumman :) Och du vet att vi finns för dig i alla situationer <3

2011-04-08 @ 19:31:37
Postat av: Erika

Jag har också bara svart och vitt, finns inga gråzoner för mig heller och jag känner så väl igen mig i det du skriver.



Ångest är ett helvete och även om medicindosen är rätt får man dippar ibland. Man kan känna sig lyckligast i världen men ändå kommer den där jäkla ångesten, det kan bero på så mycket olika saker, något undermedvetet, en doft som man förknippar med ångest... vad som helst.



Hur som helst så är du inte ensam Anna! Av vad jag läst om dina inlägg om detta på förra bloggen så är vi samma skrot och korn så behöver du bolla tankar med någon som sitter i samma båt vet du vart jag finns :).



Kram på dig!

2011-04-22 @ 23:00:29
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback