20110410

Publicerat: 2011-04-10 Kl: 20:38:54 | I kategori: Allmänt



Så var jag äntligen hel, IGEN.
Barnen är hos mig och det innebär noll egentid egentligen och fullt ös dagarna i ända. men det älskar jag.
Jag älskar deras utveckling och se hur allt går framåt, dock kan det tära på tålamodet att "bråka" med Wille som är i en ..fas? Men men, det är en del av utvecklingen, alla barn kommer dit, var så säker.

Helgen har varit jätte lugn och jag har haft jätte mycket egentid vilket jag faktiskt uppskattar, massor!
Under 3 års tid har jag inte haft en enda riktig "annadag". Så jag njuter och förtjänar det!
Har tagit nån prommis, varit på stan, solat, druckigt vin och myst.
Haft myskvällar med Älsklingen och bara mått gott!

Idag hade vi alla kids, William Benjamin och Line, för vi skulle på 3års kalas hos Elliot.
Gick toppen. Dom går jätte bra ihop allesammans! Vi käkade tårta och busade i några timmar innan vi for ut till Våle. Först lämnade vi Benji hos sin mamma förståss.

Här käkade vi smarrig mat som mamma hade gjort och sen vart det lite bus och bråk och bad innan barnen somnade. Jonas åkte nyss hem för han börjar jobba tidigt i morgonbitti.

I morgon blir en rejäl utedag tänkte jag, skulle bli skapligt väder och då gäller det att passa på.
Jag har barnen tills Onsdag förmiddag sen på em ska jag på Familjerätten och lite senare samma dag har jag möte med min lärare Kerstin.

Detta blir sista veckan i skolan på ett tag, sen går jag ut på APL och jag ska vara på avd 45 Neonatal avd. Där förtidigt födda/sjuka bebisar ligger. Kommer bli riktigt tuff men ännu mer lörorikt eftersom jag tillslut hoppas sluta som Barnmorska när jag är klar med studierna.


Tänkte lägga in lite bilder så jag får skryta lite över vilken fantastisk familj jag har!


2 små <3 innan dom gick och sussade tillsammans!


2 <3 sussar sött bredvid. Behöver jag säga att mitt och Jonas hjärta smälte?


En vacker Wille kille.


Haha.. Ja, jag är precis så stolt som jag ser ut. :)


Egopic


Han som fick mig att börja leva igen. Börja andas igen.
Han som visade vad lycka och sann kärlek är.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback