Winter in my heart and soul.

Publicerat: 2012-02-03 Kl: 16:17:50 | I kategori: Allmänt



Jag lever på gränsen till ingenting, vågar inte känna för att rädslan att rasa.
Jag vet att min tur kommer, och den tanke gör mig tillfreds.







Helgen IGEN! Veckorna går så så fort nu, hinner inte med nånting, sen har jag varit himal dålig ett tag, virus som sänker immunsystemet och ger hög feber och halsont. trött trött och trött, hoppas på bättring under helgen annars må jag söka mig till den fruktade VC sin inte gör ett skvatt rätt.


Ikväll ska jag bli bjuden på fin middag, Hasselbackspotati och gott kött. Låter rätt nice va?


Själv längtar jag såå så såå till Torsdag då jag lämnar staden för några dagarn, ska bli så inni helvete skönt!! =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback