Möten

Publicerat: 2012-03-01 Kl: 13:25:05 | I kategori: Allmänt

Går inte att beskriva hur otroligt tacksam jag över att ha mött världens bästa läkare, som till och med ringer och frågar hur allt gått.

Polisen som va hos mig den kvällen, som flögs in från Spanien bara för att ge mig revansch på rättegången.

Jag har fått tillbaka min tillit och tilltro för människan, alla är inte ond!

Människors skitsnack rör mig absolut inte ryggen längre.
Det finns så mkt bättre att lägga energin på!


Keep your head up and fight like hell!

Kommentarer
Postat av: anneli

hej anna!! du är så sjukt duktig o stark måste jag säga!!:) får man fråga dig vad som hänt o du råkat ut för för det ha inte alls låtit nå bra?? :( men sköt om dig o du komma klara allt galant tror jag :) kram

2012-03-01 @ 14:21:02
URL: http://annelajzan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback