Kvällens text

Publicerat: 2012-02-15 Kl: 19:11:20 | I kategori: Allmänt

Kommit igång med skrivandet på riktigt igen. Känns genuint skönt.

 

 

En själsglädje en slags upprymdhet genomströmmar mitt inre
för att åter blomma ut, efter vinterns
mörka dvala

Fågelsång,sommardofter och strålande
sol får mig att åter för en stund
känna mig högst levande

Jag ler faktiskt där jag sitter i min solstol
där jag får möjligheten att
insupa alla underbara intryck av
sommarens glans

Jag är så tacksam att jag har förmågan
att kunna känna denna
euroforiska känslan emellanåt,den behövs

Kanske är det så,vad vet jag
men kanske är det så att jag är
förälskad i livet just nu

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt Syster Yster!!! Du ska använda dig av din talang att skriva! Samtidigt som du skriver av dig och känner lättnad genom detta så ger du oss läsare något att reflektera över då dina texter är så målande och beskrivande! Puss och kram finaste du <3

2012-02-16 @ 09:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback