I am titanium.

Publicerat: 2012-02-13 Kl: 21:30:54 | I kategori: Allmänt

Nej verkligen inte.

 

Haft en jätte jobbig kväll med känslorna på utsidan.

Gråtit flera gånger av saknad.

 

 

Lyssnar på  låtar som tar mig tillbaka till helgen.

Handen på hjärtat, jag skulle göra vad som helst för att ta barnen med mig till sthlm,

Varje gång, varje dag jag är där, njuter jag. Mår bra och ler.

Hade magknip hela vägen till Sundsvall igår. VILL INTE............

 

 

 

Min vackra syster i tårar när vi åker, NEJ det ska inte va så här...

Vi hör ihop..

 

 

 

Fuck...

 

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja usch och fy för att vi bor så långt ifrån varandra!!! Som du skriver hör vi ihop <3 Saknar dig redan finaste Syster! Puss

2012-02-14 @ 07:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback