Dreamland

Publicerat: 2012-02-06 Kl: 15:42:54 | I kategori: Allmänt

Jag tar steg för steg.
Dag för dag, en sak i sänder.
Jag tänker aldrig mer rusa in i något, eller låta mina känslor ta över hand.
Jag har lärt mig hur det påverkar saker och ting, jag önskar bara att fler visste det också?

Det finns så många som kastar ur sig saker, hatar eller avskyr eller tycker nedlåtande om andra människor, men egentligen har dom inte grund till det? Dom vet väl inte problemen?

Jag skulle kunna sätta mig och skriva 7-8 A4 papper om min separation mellan mig och barnens fader, och tro, det finns mer 2 sidor av detta.
Det är egentligen inte dit jag vill komma.

Men jag TYCKER inte att man som männsika ska försöka sätta sig över en annan människa. INGEN har rätt till det. Jag är JAG. Du är DU. Och kommer aldrig blir jag. Och jag kommer aldrig bli du.

Vad är det som är så himla svårt med det??






Hur som, Jag har en sån fantastisk helg att se fram emot.
Sticker på Torsdag morgon runt 7 och kommer hem söndagkväll nångång.

Jag behöver detta.
Fina människor, Härliga människor, NOSTALGI, och Magi!

Jag vet att jag kommer känna mig 10 kg tyngre när jag kommer hem, men bara på grund av KÄRLEK!





LOVE!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback