små tankar

Publicerat: 2011-09-22 Kl: 19:38:26 | I kategori: Allmänt



Jag kan ibland bli såå arg på vissa kommentarer som ramlar in här på bloggen.
Människor som tror att dom känner mig. Om dom nu vill tro det, så är det ju dem sjävl dom ljuger för. Inte för mig?
Hur kan människor hysa sånt agg och förakt mot andra människor som dom FAKTISKT inte känner?
Det är för mig helt främmande. Innan jag någonsin har tagit steget till att tycka illa om och/om hatat, så har det legat en grund till det.
Nej fy och usch. Kharma will bite your asses.




Idag började flytten. Det innebär dock inte att saker är som det borde eller inte borde.


Det ända jag har att säga är att jag älskar min son William och min dotter Line. Ni är dom som alltid står vid mammas sida. All kärlek!
Jonas, jag älskar dig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback