Mitt nya, mitt gamla går hand i hand.

Publicerat: 2011-09-26 Kl: 13:09:30 | I kategori: Allmänt

 

 

Hej hopp underbara Måndag!

Började morgonen med att försova mig, mindre bra? Min nyaste medicin gör att jag sover liiite för hårt, har ringt vårdcentralen idag och ska be dom byta ut den, för så här kan man ju inte ha det? Jag sover som om jag vore i koma. Konstigt nog vaknar jag av barnen? kanske ett "mammaalarm" inte går att tysta? :)

Efter all stress kom jag tillslut till skolan, och där blev jag inte långvarig då vi slutade på en gång och hade eget arbete. Åkte  ner på stan och uträttade lite ärenden sen for jag hem. Väl hemma satte jag igång och städa på en gång, jag har en hemsk ovana att få "ticks". Eller andra kallar det OCD. Jag får invanor som jag mår dåligt om jag inte följer. Det är hemskt. Så nu är hemmet kliniskt, även om det var näst intill det innan jag satte igång också, men det är en annan sak. :) Jag har fått mitt gjort och kan sitta lugnt i soffan och plugga järnet!! det går inte annars.

Detta gäller BARA mitt hem dvs. :)

 

Alla verkar veta att  jag flyttat och begär lite bilder, både klassisar och ni några här på bloggen, så jag har knäppt några, ni får ha överseende med att det bara är några st och dålig kvalité, eftersom min älskling "Iphone" är död.

Ni får fler vid senare tillfälle.

 

Just nu vill jag bara ha hit kidsen så det blir lite rörigt och lite mer liv här, för jag gör inte mycket väsen av mig så det är rätt tyst i lägenheten. Därför dunkar Adeles skiva 21 HÖGT här hemma.

 

Här har ni lite bilder iaf.

 

 

 

 

 

ni får bättre bilder en annan gång.:)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Den skivan går varm i min iPod också, hela skivan är ju helt fantastisk.

2011-09-27 @ 00:10:05
URL: http://www.camillafranzen.com/
Postat av: Anonym

Ååhh vilken fin lgh du har!:) hoppas vi kan passa in nån dag som vi kan ses så jag får se din lgh:):) måste bara säga att jag tyckeg du gör de jätte bra, du är frum, jätte stark:):)

krama barnen från mig:)>3>3>3>3>3

Massa kramar till er

2011-09-27 @ 18:01:33
Postat av: Madde

Vilka fina kort! Di får jag fråga amma, vilken/ vilka mediciner äter du? Jag äter själv! Å tycker de är intressant att höra andras erfarenheter! Jag behöver inte publicera kommentaren om du väljer att svara! Ta hand om er!!!! Kramar

2011-09-27 @ 22:15:55
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilka fina kort! Di får jag fråga amma, vilken/ vilka mediciner äter du? Jag äter själv! Å tycker de är intressant att höra andras erfarenheter! Jag behöver inte publicera kommentaren om du väljer att svara! Ta hand om er!!!! Kramar

2011-09-27 @ 22:16:37
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback