fall apart att put yourself to pieces.

Publicerat: 2011-09-27 Kl: 14:53:45 | I kategori: Allmänt

 

 

 

Jag ramlade och föll olyckligt igår hemma hos jonas. Vilket resulterade i en väldigt haltande anna. Imorse tog jag mig knappt ur sängen, tur att J kunde hjälpa mig med frukost och så..

 

Så idag har det inte hänt mycket alls i mitt liv. Ska strax börja tvätta, tydligen bjuder mitthem på tvättmedel och sköljmedel, ska bli kul att se hur det funkar. Haha, Sen kommer sötaste Lindan hit, vet inte om hon har med sig bästa Ellliot eller om han är med Hampus. :)

Det är en vän som jag värderar högt iaf.Trodde aldrig att jag skulle kunna hitta en sån fin vän. Som alltid, ALLTID ställer upp. Vad det än beror på. tack finaste du gummen.

 

 

Mer då? Joomen i morrn kommer barnen, som jag längtar!!!

 

 

Nä nu ska jag rulla lite köttbullar och sen tvätta.

See u later!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback