Keep in fighting!

Publicerat: 2011-05-26 Kl: 22:14:46 | I kategori: Allmänt


Jag kommer aldrig ge upp. Aldrig släppa taget.



Jag vet och känner att jag som person har blivit så mycket starka de sista åren. Och det är så fruktansvärt skönt.
Idag kan jag gråta hejdlöst framför en person, och visa mig bräklig och otroligt sårbar. DET mina fina vänner, skulle jag aldrig gjort för 5 år sedan.

För 1 år sedan var det en tjej vid namn Louise som sa till mig, att hon brukade kalla mig Frysen/Kylskåpet, just för att jag var så jävla kall. Det är så långt ifrån dagens Anna man kan komma. Och det känner jag med glädje.

Egentligen.. Vad är skillnaden? Jo, idag får jag känna alla känslor och kan bearbeta dem på ett helt annat sätt än vad jag gjort tidigare.
 Som nu, Det har hänt otroligt jobbiga saker i mitt liv de sista dagarna. Saker jag aldrig någonsin trodde skulle hända, hände. Jag fick panikkänslor, jag grät och jag skrek för glatta livet. Jag trodde jag skulle dö av smärta.
Jag uopplevde det som att min värld slocknade och den fasta mark under mina fötter försvann.

Men nu, nån dag senare, så inser jag att jag bara gått starkare ut denna "kamp".
Jag har ytterliggare känslor och kunskaper samlad i min ryggsäck. Jag vet att jag klarar det mesta, trot eller ej..

Det är PAIN, tio ggr om...
Men jag vet att jag klarar av att andas denna luft ensam. Jag vet att jag har 2 underbara och unika barn som jag alltid kommer andas för, och kämpa för. Hur allt annat ser ut, spelar faktiskt inte lika stor roll längre.




Jag vet bara att ingen annan människa SKA få mig att tvivla på MINA kunskaper och vad JAG är VÄRD.
ALDRIG! NI är inte värd det. Så enkelt är det.

Så nästa gång, glöm mig. Se aldrig mer åt mitt håll.


Såra mig en gång, fine, kör över mig två gånger? ni ser mer aldrig mer.






Det är en sån tillfredställelse att veta Vad man vill och med VEM, eller HUR.
Att veta vem ens vänner är,och vilka NI faktiskt inte är.
Att veta vilka som finns där, när man är en spillra av den man en gång var, och som ändå älskar en.

Nää..Ni är så många som KAN ta bort mitt nummer och namn. Så många av er, är raderade av mig.



pure LIFE instead of PAIN.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Det borde du nog göra. Du har en nära vän som dejtar dina barns far. Robert.

2011-05-26 @ 22:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback