Solkyssar och nervositet.

Publicerat: 2011-03-04 Kl: 10:54:44 | I kategori: Allmänt



Goddag underbara Fredag!
Tog mig en skön sovmorgon idag, klev inte upp förren 09:30. Underbart.
Och ska jag vara ärlig har jag fortfarande på mig morgonrocken och sitter just nu och dricker min andra kopp kaffe för dagen.

Idag tänkte jag ta mig en runda på stan och kika efter lite smått. Och sen blir det ett besök på MVC för nytt prev.
Trevligt va? :o)

Sen så firar jag & älsklingen ny månad tillsammans. Kan det bli bättre? OCH Benji kommer ikväll.
Kommer bli en jätte mysig kväll OCH helg.
Tänkte ev höra om Wille kunde spendera en dag med oss så grabbarna får busa.




Jo men just ja.
Var ju på Mellannorrlands Hospice i går på studiebesök.
Och jag lämnade stället med sådan lättnat. Vilket underbart ställe. Vilket paradis för dom som går mot livets slut.
Att få vara där måste vara en otrolig lättnad för både gäst och dess anhöriga. Allt var så ljus och fint, lugnt och harmonisk.

Tummen upp för dom som kämpade och tillslut fick igenom detta!





Nu ska jag ta en lång och varm dusch, sen fixa fredags make och sen svischar jag ut!


NJUT av vädret. Le mot er själv.
Och var lycklig över dem små sakerna runt om er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback