Dag 2

Publicerat: 2011-12-20 Kl: 10:21:01 | I kategori: Allmänt

Dag 2 på mitt nya år.

Sov skit dåligt inatt, skippade nattmedicinen och tänkte ge det ett försök, låg klarvaken mellan 2-5.

Befinner mig i skogen hos M&P, men ska bege mig mot Sundsvalls sjukhus för lite samtal.


Huset är fullt av män av alla dess slag just nu, hantverkare, elektriker för dom bygger om här, men jag strosar runt med sovkrull i huvve och fet hy. Kunde inte bry mig mindre:) för första gången i mitt liv skiter jag i hur folk upplever eller ser mig. Vilken lättnad!


Må bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt!:) ja Tynderös skogar funkar alltid BÄST!!:):) nämen de är jäääätte härligt att komma dit ut och vila, där ute är de lugnt och ro hela tiden, när man är där ute finns de inga måste, där kan man ALLTID slappna av de är jätte skönt!:):)

2011-12-20 @ 17:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback