back.

Publicerat: 2011-12-19 Kl: 19:51:02 | I kategori: Allmänt

Oj oj oj. Nu är det länge sedan och det har sina orsaker.



Jag måste tacka min fina lärare, hennes arbetskramrat Ann, och alla mina vänner som funnits där, tills nu och i evigheter.

utan att gå in på detaljer har jag gjort en helvetiskt himelskt resa. Har nog aldrig någonsin varit så pass under jorden som när jag la in mig. Jag vägde under 45 och kunde knapt prata.


Jag var ingen och noll. Fanns ingen verklighet och jag kräktes ur mig ångesten var dag.
Framtiden kändes så ouppnårlig. Jag fanns inte där.
Det gjorde ont ivarje vrå av min kropp, varje cell skrek.

Men hur gör man när hela ens verklighet rammas av en person som verkligen inte vill annat än krossa?


Polis polis potatisgris, kontaktförbud, Ja om det är på så vis!
Tack.







Jag har börjat en  väldigt härlig resa, jag känner mod, lycka och tillgivenhet för livet!



Idag har jag bara 5 poäng, jag är en vinnare!


Kommentarer
Postat av: jonassi

Du är fantastisk gumman, nu är det bara framåt som gäller.

Kärlek, ljus och lycka!

2011-12-19 @ 20:09:02
Postat av: Anonym

Härligt att du börjar bli bättre nu, är bara att blicka framåt och se de positiva nu, Kämpa på!:):) alla har gjort sina misstag i livet men som man brukar säga man lär sig aldrig nåt i livet om man inte gör misstag, alla har gjort fel men är bara att lägga de bakom sig nu:(:/ kram

2011-12-19 @ 21:04:00
Postat av: Camilla

Vet inte vad som hänt och du behöver inte berätta men det är nog din tid nu Anna, det är jag säker på. Du reser dig varje gång, starkare. Hoppas 2012 blir ditt år!

2011-12-20 @ 00:27:33
URL: http://www.camillafranzen.com/
Postat av: My

Lycka till!

2011-12-20 @ 09:10:22
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback