Idag är min dag. Idag fyller jag 24 år. Wh...

Publicerat: 2011-08-09 Kl: 11:06:00 | I kategori: Allmänt

img_1086 (MMS)

Idag är min dag. Idag fyller jag 24 år. What? Är jag BARA 24? Har hunnit med så mycket i mitt unga liv så jag känner mig nog mer som 30! Jonas väckte mig med att sjunga för mig. Älskling! Sen har jag hunnit göra en bulldeg för att sen upptäcka att jag inte hade bullformar, sprang ner till city gross och var med om en pinsam händelse, vad är det för fel på vissa män?! Sen har jag bakat färdigt,städat och nu drar jag till Birsta en snabbis. Kommer massa fina vänner och familj på em. Jag önskar så att barnen hade varit här men William ringde nyss och hurra för mamsen! <3 all kärlek till mina fina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback