Upside down.

Publicerat: 2011-05-11 Kl: 18:24:03 | I kategori: Allmänt


Så kände jag mig när jag vaknade idag.
Upp och ner, ut och in!

Ibland kan man behöva en extra varm kram, eller ett extra stort leende. Det lilla kan göra sån stor skillnad.

Jag måste inse att jag är BRA! Att inte tvivla på mig själv och mina kunskaper hela tiden.
Minsta motgång och jag börja tvivla på mig själv. Det är hemsk..

Får börja göra mina gamla morgonrutiner igen tror jag.
Du är bra och duger precis som du är. Jag ÄR bra och duger PRECIS som jag är!


Kommentarer
Postat av: Caroline

DU är BRA och DUGER PRECIS som DU är Anna!! Kramar

2011-05-12 @ 08:25:08
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Sara K

Säger som min KBT. "Alla är ok, vi föddes ok och kommer att dö ok, det är ett faktum"



Jag är helt ok! :) Du med !

2011-05-12 @ 12:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback