Rolling In The Deep

Publicerat: 2011-05-06 Kl: 19:29:27 | I kategori: Allmänt

There's a fire starting in my heart,
Reaching a fever pitch and it's bring me out the dark,

Finally, I can see you crystal clear,
Go ahead and sell me out and a I'll lay your ship bare,
See how I'll leave with every piece of you,
Don't underestimate the things that I will do,




Livet rullar på i en rätt behaglig takt just nu. Det mesta börjar kännas "okej".
Även fast mitt hjärta är trasigt varje dag jag har inte barnen vid min sida. Det kommer aldrig vara riktigt helt igen.
Men så är det i livet, man gör vissa val och måste rätta sig efter dem. Jag kommer aldrig ångra att jag bröt upp och gick min väg, men jag kommer alltid vara ledsen över att inte kunna vara med mina barn varje dag.
DÄR har ni skillnaden..

Sen allt runtomkring, allas ex och mammor och pappor. Det blir ju en väldigt speciell situation, men det är ingen vi inte klarar av. Jag tror det är viktigast att vara ärlig, mot alla. Barn som vuxna. Ingen kommer ut på rätt väg med lögner i ryggen.

Det kommer alltid kunna uppstå situationer runt om som kan få en att svajja lite extra, vackla till och få en att fundera. Jag har märkt det sista tiden, och jag måste verkligen jobba upp min självkänsla lite extra igen. Man får aldrig sluta peppa sig själv, då faller man sakta med säkert.

Som jag skrev en gång för några år sedan
"Just nu vet jag inte vad lycka är, men en dag ska ni få se mig Le, från hjärtat"
Men det menar jag inte att jag INTE är lycklig, för tro mig, det är jag.
Menar bara att en vacker dag kommer jag känna mig tillfreds med allt runtomkring och känna total tillfredställelse med barnen och familjen. Jag är inte där än.





Mer? Helgen kommer innehålla massor av bus.
Det är min helg och vi ska busa på badhus,mysa hos min mamma o pappa, mysa med min morfar och mycket mer. Sen till veckan är sista veckan på Neonatalen *bölar* För denna gång iaf.
Gosh, Im gonna miss that place.





Shopping är ju alltid kul mina fina.
Jag är inte alls somer andra, ni vet sådär "Inne".
Jag hänge rpå trender alldeles för sent, skämmigt men sant. NU har jag upptäckt Ebay!
Denna vackra ting klickade jag hem idag!


Jag liksom många andra tjejer har ju en förkärlek för väskor,bags you name it and I love it.

klick klick!



Nu ska jag fixa det sista med tvätten sen ska jag njuta av ett glas eller två av dessa!


Kommentarer
Postat av: LINDA

snygg väska! =) Och snygg kropp..man kan som nedanstående också säger inte se att du fött 2 barn!

2011-05-06 @ 20:40:38
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback