Ny dag nya tag.

Publicerat: 2011-05-26 Kl: 22:29:33 | I kategori: Allmänt



Har bestämt mig för att ta upp bloggandet, ordentligt denna gång. Kliver jag över 2000/dag? hahaha
Kommer nog ta tid, men innan jag la detta på hyllan var jag uppe i 1900/dag.

Vi testar.. ;)


Dagen idag har varit rätt skönt faktiskt..

Sov ingenting på 48 timmar pga olika omständighter..
Jag kom ut till mina föräldrar helt utpumpad på energi. Jag var ett vrak.. Hade bara kräkts och gråtit i 48 timmar.
Slocknade som ett litet barn och blev omhändertagen av mina föräldrar igår.

Idag har jag varit en stark kvinna.
Fixat i ordning min relation. ixat mig och åkt på en otroligt mysig lunch med min klass hos min underbara lärare Kerstin på Södermalm. usch vad jag kommer sakna den kvinnan och de andra kvinnorna och mannen i min klass under sommaren, vi planerar in en myskväll mitten av Juni, men hur ska jag klara mig tills dess utan dem? Dom är så härliga hela bunten. Och det är så skönt att åldern ligger mellan 20-40 år.

Efter det åkte jag med Sofie,anna och Andreas ner till stan och efter lite shopping till Moi, så kom Jonas och hämtade mig med en MC som han lånat,så med dem svischade vi omkring lite innan han slutsligen lämnade mig på västergatan.
Där hämtade jag Wille, sen åkte han,jag och min mamma ut till min mamma. Och här har vi spenderat kvällen.
Vi har myst,pussats,pusslats,ätit, pluppat massor (kastat stenar i  havet från bryggan) cycklat,badat,klippt wille,kört bilar, och slutligen somnat mun mot mun! Underbart? JA!

I morgon är det bestämt att jag ska återvända till stan.
Så jag och Wille åker in på förmiddagen sen vill han gå på drakborgen, och hans önskan är min LAG OM det inte är strålande sol, dvs. :)


resten av helgen tänker jag spendera i Holm, onårbar.
Med hela härliga älskade familjen Lundgren!




Kommentarer
Postat av: Emma

Bra att du drar igång igen Anna, härligt att "få vara med" och veta hur du har de..

Skönt att läsa om din kämpar anda också, de tror jag triggar andra!

Du har en jätte fin blogg <3

2011-05-26 @ 22:38:29
URL: http://emmaostberg.bloggplatsen.se
Postat av: LINDA

Jag gillar din blogg eftersom du är så natural och öppen med dina känslor och jag själv kan känna igen mig i mångt o mycket av de där stormarna som sveper igenom ens liv! Fortsätt kämpa, men tillåt dig att falla isär ibland också...ibland blir det så. Sen kommer man tillbaka lite starkare! kram

2011-05-27 @ 20:49:47
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback