For U!

Publicerat: 2011-05-21 Kl: 16:02:59 | I kategori: Allmänt



Nu har jag landat hemma i lägenheten igen, efter en sväng på stan och kalas hos Linda!
Fick (som vanligt när man är hos dem) världens godaste cheesecake! Mumsfillibabba! Men jag har lärt mig nu, jag kan inte ha åtsittande kläder när jag åker dit, så idag hade jag tunika och då syntes det inte hur magen putade av min enorma portion! ;)

Jonas jobbar 12timmars-pass hela helgen så jag är rätt ensam. Men det är bra just nu, jag har uppgifter som måste skrivas klart och då får jag mest gjort om jag är ensam. Men jag måste erkänna att det INTE är kul att sitta vid datorn när solen skiner..It sucks. Meeeen..Tänker unna mig en prommis i det sköna vädret sen med Alba.

Igår myste jag med mina brorssöner, eller vad man kallar dem? ;) Oliver & maximilian. Maxi har blivit så stor, tiden går galet fort och då inser jag ju  hur stor Line har blivit..

Jag skulle bokstavligt talat offra mina armar just nu för att ha dem hos mig. Saknar dom så otroligt, men jag har fått många fina bilder av Robban på dem uppe i Luleå..Thanks!




Just nu spelas Adele - Hometown Glory. I love her.




Ikväll blir det nog en massa mys, med massage, ansiktsmask och lite gott att smaska på!


Önskar er en underbar HELG!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback