2011-05-07

Publicerat: 2011-05-07 Kl: 20:29:48 | I kategori: Allmänt



Morgon började strax efter 8 då kidsen kom och invaderade vår läegenhet med bus och skratt.
Vi myste här ett tag. Barnen lekte, Jonas åt frukost (Som Line blev avundsjuk på..Hon äter ALLT..JÄMT) Wille körde traktor och jag drack kaffe och njöt av stunden.

Sen for vi på Himlabadet och härjade några timmar. Båda barnen var fulla av bus och deras ögon verkligen lyste lycka! Båda somnade som två stockar till lunch.

När dom vaknat for vi på Northcar och kikade på Motors days, eller vad tusan dom kallar det? William var såå imponerad, speciellt av The Monster truck och fyrhjulingarna! Givetvis blev det idolbild! ;) Sen for vi ut till M&P och blev bjuden på middag.


Nu sitter jag och njuter av ett lyxigt rött vin. Det är alldeles tyst, var nyss in och kikade på Line som sover sött som en prinsessa. Jonas är på nån fightinggala som är i stan, dont ask me. Allt som har med sparkar och sådant ger mig bara rysningar.


I morgon väntar en dag full med bus!!




Min fina familj, som jag är SÅÅ stolt över!!



William har fått en cyckel av min m&p. Och han cyklar, helt själv. Nöjd? Ja. Stolt mamma? JA!


William drömmer sig bort..

Kommentarer
Postat av: LINDA

Åh nu missade vi den där Motordagen på Northcar/Northbike, typiskt! Sen tror jag förresten att jag såg din karl på fightinggalan igår..i rutig skjorta! Likt var det iaf =)

2011-05-08 @ 08:29:33
URL: http://lindizzi.blogg.se/
Postat av: Annaform

Hej där! Är inte barnen (ink Benji) sugen på en namnplansch var? :)

Kika in på sidan!

/ Anna, annasara.net | annaform.se

2011-05-09 @ 17:30:56
URL: http://annaform.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback