Vårkänslor!

Publicerat: 2011-03-02 Kl: 23:46:10 | I kategori: Allmänt



Vilka dagar! Känner ni vad solen gör med oss? Åh jag njuter av varje sekund av dessa dagar!

Har haft toppenmysiga dagar med barnen och Jonas.
Nu är Barnen hos R och jag njuter av egentiden med min man.

Idag har vi haft en otroligt charmig dag. Vi har egentligen inte gjort något vettigt alls. Men det är just det som är charmen i det hela. Jag älskar allt vardags-trams med J.

Vi tog en mysig frukost på altanen i solen och bara surrade och myste.
På em åkte vi och storhandla, och jag känner verkligen hur STOLT jag är över honom. Han är det finaste jag vet!




Ikväll när jag pratade med mamma så pratade vi om Willemannen. Han är en sån fantastisk liten unik individ. Han är så mån om alla och är så fin på alla sätt. Han börjar bli så stor nu, och det värker lite i mitt arma hjärta! Min förstfödde och enda son börjar skapa egna tankar o funderingar.
Mammas stolthet!




Ikväll har jag också hunnit med att sola. Dags att ta tag i träningen nu igen eftersom det blev stor paus när jag blev så sjuk. Det är så skönt att vara tillbaka i livet, med friska lungor och feberfri. Usch så dålig jag var, sa till mig själv "-när jag blir frisk ska jag verkligen uppskatta livet"
Och det gör jag!

I morgon är det skola. Fast i morgon är det studiebesök på Hospice i Sidsjön.
Jag hoppas det ger mig bättre känslor ang Hospice. Jag hoppas verkligen att det gör ett positivt intryck hos mig..
Lite halvorolig är jag. Men vi håller tummisarna!

Nej nu är det dags för sängen, alldeles själv. Mannen jobbar natt.. :(


Hoppas ni mår bra alla fina <3!


Puss från mig!






Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kommer alldeles säkert ändra dig, Hospice i Sidsjön är ett het otroligt ställe. Harmoniskt och med alla bekvämligheter man kan tänka sig och jättefin personal. Pappa min bodde där sista månaden i sitt liv och jag var där varje dag så det är verkligen ett superställe där livskvalite är A och O :) Han levde som upp där.



Tänkte du dig jobba där när du är klar med utbildningen?

2011-03-03 @ 11:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback