Sol i sinnet!

Publicerat: 2011-03-12 Kl: 10:08:16 | I kategori: Allmänt



Vilken underbar Lördag att vakna upp till, och vilket sätt jag fick vakna på!
Mannen imitt liv, Jonas kom in och väckte mig med en puss och ställde en kopp nybryggt kaffe på sängbordet!
Tack älskling för dessa små men ack så betydelsefulla gester! <3


Just nu sitter jag och segar mig fram, njuter av kaffet, har ansiktsmask i fejjan och ska strax gå och lägga mig i solariumet, för att sedan njuta av våran sol! Jag har ju inte riktigt det där tålamodet att sitta och låta solen göra mig brun.. ÄN.

på Eftermiddagen ska en prommis och träning hinnas med och senare mysmiddag och kvällen ska vi spendera framför tvn med gosaker och melodifestivalen. J offrar sig åter igen för min skull. ;) Tack älskling!


Barnen har utedag med sin pappa i dag, och jag har fått fina bilder. Dom är på Norra berget och åker skridskor. Saknar dom oerhört! mammas små änglar.



Har föresten ett filmtips till er,
igår kväll såg jag & hjärtat "Love and other drogs" och den fick mig att gråta.
Romantik alltså.




Puss från mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback