I give you my heart.

Publicerat: 2011-03-23 Kl: 19:21:08 | I kategori: Allmänt



Jag ska berätta vad riktig kärlek är
Kärlek är att utforska hur just du smakar när jag kysser dig.
Det är att veta hur mjuka dina lena läppar är och sättet din tunga smeker min,
hur du ger mig sockerdricka i benen och ett mjukt surrande i huvudet.
Det är sättet du kysser min kropp vacker på,
varje liten del av den blir till något fint under din mun och dina händer.


Det är känslan när dina vackra ögon söker mina och värmer mig från insidan tills jag svävar,
dina varma händer som trollar bort allt som är jobbigt och får min själ att bli hel igen,
tryggheten av att somna tätt ihop, så tätt att dagen vaknar allt för fort.
Det är att ligga kvar extra länge i sängen och njuta av varandras värme och beröring, ligga mot ditt bröst o lyssna på dina hjärtslag tills du andas åt mig och jag åt dig och våra hjärtan slår som ett enda.


Kärlek är att bli berusad av doften från din hud och att ligga vaken på natten för att få se ditt vackra ansikte när du sover,
memorera varje litet drag och skiftning i det tills jag kan det utantill.


Kärlek är att höra orden Jag älskar dig från den person man älskar och värderar högst av alla i hela världen,
vetskapen om att jag alltid har någon som står på min sida och som älskar just mig trots alla mina fel och brister,
som jag kan skänka mitt hjärta utan förbehåll, för älskling det gör jag.
Du har mitt hjärta, även om vi skulle vara åtskilda, för alltid hos dig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback