Familjen Annorlunda.

Publicerat: 2011-03-09 Kl: 20:44:35 | I kategori: Allmänt


Oj vilka dagar vi haft!
Vilka skratt! Och vädret? Nästan lite för bra.

Ihelgen myste vi här hemma i Bosvedjan, jag, Jonas och Benjamin.
På Lördagen var vi och badade allesammans och Jonas bror Hampus och hans son Elliot var också med. Elliot är jämngammal med Wille.

Söndag hade vi mysdag, vi hämtade Wille så han fick följa med oss och busa i Sidsjön, med samma gäng som i Lördags. Toppen mys. Och det värmer såå i hjärtat att se William leka och busa med Benjamin. Älskade barn! <3
På söndag eftermiddag kom Js mamma hit och umgicks och senare kom även mina föräldrar, så vi bjöd allesammans på en stormiddag! Gud så mysigt det var. Jag verkligen uppskattar alla mina nära o kära. Allt känns så tryggt och bra.

Söndag kväll for Benji till sin mamma och jag o J pusta ut och njöt av varandra. Vi hade spa-kväll här hemma och myste framför Solsidan och sen en film.

På Måndag hämtade jag barnen och sen har vi varit hos min m&p tills i dag.
Vi har varit ute hela dagarna och busat och njutit av det fantastiska vädret! Underbart!!


I morse valde Linelusen att vakna 05:00 så jag är rätt trött just nu.
Lämnade barnen vid 13 tiden, sen har jag vilat en stund, solat, kockat lite och nu ikväll har jag haft mini spa med mig själv. Jonas slutar 21:30 och jag saknar honom SÅÅ just nu.
Han ska få en stoor puss så fort han kommer innanför dörren.


I morgon vet jag inte vad jag ska hitta på? Fika? Stada? Shoppa?
Jag har ju lov! ;o)



Nu säger jag Godnatt och visar er några fantastiska bilder på våra vackra barn.

Nattis!














Kommentarer
Postat av: Sara

Verkar vara riktigt härliga dagar =) Och vädret, ja snart är våren här!! =)

2011-03-10 @ 16:44:35
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Emma

Skönt med spa dag =)

2011-03-10 @ 20:32:55
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback