En Torsdag i all sin ära

Publicerat: 2011-03-24 Kl: 09:53:16 | I kategori: Allmänt



Tog liten sovis i morse, vilket jag tyckte jag var värd.
Nu har jag suttit och avnjutit 2 koppar kaffe och börjar känna mig levande.
Ska pallra min lilla rumpa till duschen strax och göra mig iordning för dagens plugg.

Slutar 16 idag och ikväll är det inget inplanerat alls. Ska småhandla lite med min kära sambo och bäste vän J.
I morgon eftermiddag åker vi till Holm och tar en break från allt. Bara han & jag ensam i skogen. Mysigt!
Ska passa huset och djuren medans han fina mamma åker till Gotland över helgen.

En skön och välbehövlig paus i vardagen med andra ord. Viktigt att kunna stänga av då bara.


Livet rullar på i vanlig takt ungfär, har väl inte så mycket vettigt att skriva just i denna stund.
Så istället önskar jag er en Underbar men blåsig Torsdag.


Och du Jonas, Jag älskar dig. From the Moon and back, until eternity.
Kommentarer
Postat av: Emma

Såklart du var värd en sovmorgon!



Kram

2011-03-24 @ 18:55:23
URL: http://emmaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback