En helt vanlig Lördag kväll

Publicerat: 2011-03-19 Kl: 20:46:40 | I kategori: Allmänt



Tankarna snurrar.

Shit, får man må så här bra?
Får man verkligen vara så pass lycklig som jag är nu? JA!
För 1 år sedan så hade jag bara tänkt "..ja det tar väl slut snart"


MEN jag har lärt mig att inse att saker och ting kan helt enkelt bara vara BRA ibland, utan någon misstanke eller plan. Tokigt!

Jag har i varjefall kommit fram till hur jag vill hur mitt liv ser ut.
Jag är nöjd, mer än nöjd, med hur det är idag, men sen har man själcfallet planer.. ;)
Och dom planerna får ni höra mer om senare.

Jag vet hur jag vill bo, med VEM jag vill bo och hur jag vill ha allt runtomkring.
Jag älskar att se mina barn vara glada i J. Jag älskar att se dom glada med mig, och jag älskar att se dom älska sin pappa.


Livet blir inte alltid var man har tänk sig eller HUR man har tänkt sig, ibland måste man bara "enoy the ride" och kanske lyssna på sitt hjärta istället för hjärna? Jag vet inte. Jag vet inte vad som är rätt eller fel. Jag vet bara att jag följde mitt hjärta och det blev såå rätt.


Nu ska jag njuta av resten av denna Lördagkväll.
Jag lämnade Line hos pappsen ikväll. Benjamin sover, och jonas kommer snart hem med gotta till mig, och då ska vi slå oss ned i soffan och se Chocolate och äta chocklad. :)

Puss mina finaste!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback