Tiderna förändras och vi med dem.

Publicerat: 2011-06-28 Kl: 12:00:57 | I kategori: Allmänt



Ja, det har varit ett himla drama det sista dagarna, och det har verkligen slitit på krafterna, krafter jag inte har för tillfället. Så nu ber jag er, alla ni som läser min blogg. Skriv inget elakt om R´s nya tjej. Det är så himla onödigt.
Jag har önskat dom all lycka till.
Vi lever nu (ännu en gång) i en ny familjesituation som vi ska få att funka, och då går det inte att man pratar illa och kallar varandra hemska saker. Respektera detta nu.



I morse hämtade jag barnen kl 9. Vi for och handlade lite inför dagen och kvällen och sen åkte vi till Våle. Väl härute började William plocka smultron och myste lite med sin mormor, Line och jag busade och pussades och gjorde iordningen poolen. Båda barnen är snoriga och lite hängiga så vi tog det lugnt. William sa att han hade ont i halsen och ville ha alvedon, då fick han det och blev ganska snart lite piggare.

Nu sover dom båda. Dom är så duktiga, La ner Line i hennes spjälsäng och sa natti, hon somnade på 2 sekunder, la William i hans växa säng och sa natti, och han somnade lika fort. mina <3


På eftermidagen tänkte vi bara mysa och njuta av varandra, moffa kommer hem sen och då lär nog William vilja cyckla med honom. Det gör dom alltid tillsammans.

Jag och Line tänkte ta en prommis och plocka blommor och kolla på kossorna, kanske Wille orkar cyckla med.


Nä nu ska jag återgå till min fantastiska bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback